Menu

FINESSE D’PRO PENYELESAIAN MASALAH TOKSIN DALAM BADAN

0 Comments


Selalu rasa tak bersemangat? Moody, rasa lemah badan? Perut meragam dan selalu sakit kepala? Kalau ada, tu mungkin tanda-tanda badan kita terlebih toksin! Finesse D’Pro insyaAllah boleh membantu!

Finesse D’Pro Detox

Mungkin ada sesetengah yang ada masalah ‘membuang’ pagi-pagi kan.. Ada yang 3 hari sekali, ada yang seminggu sekali! Adoi.. Nak bawak ke mana simpan ‘khazanah’ tu lama-lama.. Lagi lama dia stay dalam badan, makin banyaklah toksin yang terhasil.

Mengandungi Ekstrak Garcinia Cambogia

Selain dari Garcinia Cambogia, Finesse D’Pro juga mengandungi mango Afrika, ekstrak lemon dan epal hijau! Buah-buahan ni bukan je baik untuk kesihatan, tapi juga membantu mengurangkan berat badan.

Finesse D'Pro

Finesse D’Pro bertindak sebagai detox yang akan:

  • 1. Menyahtoksin dalam badan kita.
  • 2. Membantu mereka yang mengalami masalah sembelit
  • 3. Membantu membekal nutrisi dalam badan

Maka, bila badan dah detox, lagi mudahlah proses menurunkan berat badan!

“Bagusnya Finesse D’Pro!”

Cadangan Penggunaan:

Guna 1 sachet / 2 sachet setiap hari
Setiap satu sachet perlu dicampurkan dengan 200ml air, manakala 2 sachet pula perlu dicampurkan dengan 400ml air.
Kocak campuran dan sedia untuk diminum.

Produk ini boleh diambil pada malam sebelum tidur atau pagi selepas sarapan. Tapi Ann sarankan untuk makan sebelum tidur lah, sebabnya nanti bangun pagi boleh terus ‘melepas’.. Hehe bila pergi kerja pun senang je hati.. Satu kotak mengandungi 20 sachet..

Sedap tak? Ala rasa dia macam jus epal yang diblend, tapi tak ditapis. So, okay jelah kan? Termasuk dalam zon ‘boleh diterima dengan baik’.. Hehe

Baca: TEMPAT MENARIK DI PENANG: GHOST MUSEUM, MAGIC WORLD & ICE CAFE

Finesse D'Pro

Bukan Produk Confirm Kurus!

Ann nak maklumkan, produk ni bukanlah produk kurus macam yang selalu diwar-warkan dalam iklan-iklan tu. Finesse D’Pro ni hanyalah membantu proses untuk kurus tu.. Yelah, bila dah detox, InsyaAllah badan lebih mudah untuk membuang toksin menerima nutrien. Dengan ni, proses menurunkan berat badan tu lebih mudah..

Finesse D'Pro

Apa yang perlu dilakukan ketika mengamalkan Finesse D’Pro?

1. Minum air Sekurang-kurangnya 2-3L sehari
2. Melakukan senaman Sekurang-kurangnya 3-4 kali seminggu (15 min setiap hari)
3. Makan mengikut portion yang disarankan penasihat pemakanan

Finesse D'Pro

Kepada yang berminat boleh hubungi:
+6010 267 6562

Instagram :
@finesseprohq

Tak ada jalan pintas pun dalam memiliki badan ideal ni. Tapi, pasti ada yang dapat membantu! Buat masa sekarang, Finesse D’Pro ada promosi tau! Harga cuma RM99 TERMASUK PENGHANTARAN. Tawaran untuk masa terhad jerr. Selamat mencuba! 💕

Tags: ,

1 thought on “FINESSE D’PRO PENYELESAIAN MASALAH TOKSIN DALAM BADAN”

  1. sueizza says:

    macam bestttt je produk ni…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

%d bloggers like this: