Umum

Cara Penjagaan Sukulen

Cara Penjagaan Sukulen/Kaktus Yang Betul Dengan Cuaca Malaysia

CARA PENJAGAAN SUKULEN Haa.. Ann tengok sejak belakangan ni macam musim pulak semua orang mula menjaga sukulen atau dalam bahasa Inggerisnya “succulent plants”.. Yelah, dengan rupa yang menarik, dan cara penjagaan sukulen yang mudah, dah tentu menjadi pilihan orang ramai kan? APA ITU TUMBUHAN SUKULEN? Ok, sebelum kita pergi jauh lagi tentang cara penjagaan sukulen, …

Dutch Lady Malaysia Edar 50,000 Sarapan Percuma!

Dutch Lady Malaysia Edar 50,000 Sarapan Percuma! Pengambilan sarapan pagi sangatlah penting kerana ia adalah hidangan pertama yang akan memastikan badan memperoleh nutrien dan tenaga yang mencukupi sepanjang hari. Sebab itulah Dutch Lady Malaysia dengan kerjasama Kellog’s Malaysia memberikan sarapan percuma! So pagi tadi Ann salah seorang dari 50,000 rakyat Malaysia yang bertuah menerima sarapan …

finesse d'pro

FINESSE D’PRO PENYELESAIAN MASALAH TOKSIN DALAM BADAN

Selalu rasa tak bersemangat? Moody, rasa lemah badan? Perut meragam dan selalu sakit kepala? Kalau ada, tu mungkin tanda-tanda badan kita terlebih toksin! Finesse D’Pro insyaAllah boleh membantu! Finesse D’Pro Detox Mungkin ada sesetengah yang ada masalah ‘membuang’ pagi-pagi kan.. Ada yang 3 hari sekali, ada yang seminggu sekali! Adoi.. Nak bawak ke mana simpan …